
Jak założyć konto firmowe na Facebooku
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak założyć konto firmowe na Facebooku. Dlatego przygotowaliśmy instrukcję krok po kroku. Obecnie informacji o firmie szukamy przede wszystkim w internecie. Media społecznościowe są jednym z pierwszych miejsc styczności z klientem. Nieprofesjonalnie zrobiony profil może sprawić, że potencjalny zainteresowany jednak rozmyśli się z zamiaru skorzystania z naszych usług. Dlatego warto zrobić to dobrze.
Spis treści
Jak najprościej założyć konto na Facebooku?
Jeżeli się więc zastanawiasz, jak założyć konto firmowe na Facebooku, skoro nie masz tam nawet prywatnego konta, bez obaw. Nie musisz go posiadać. Wystarczy adres mailowy (który chyba masz). Dzięki niemu założysz profil swojej firmy. Cały proces trwa 2 minuty. Wystarczy wejść na stronę portalu, kliknąć „Utwórz konto” i wybrać jedną z dwóch opcji. Jeżeli natomiast chcemy to przygotować profesjonalnie. Musimy uzupełnić jeszcze zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, a także najważniejsze informacje dotyczące firmy. Dobrze podać, czym się zajmujemy, gdzie mieści się siedziba firmy i w jakich godzinach można się z nami kontaktować.
Inne rzeczy, o których warto pamiętać
Rzeczą, o której zapomina wielu przedsiębiorców, którzy nie mają pojęcia, jak założyć konto firmowe na Facebooku, nie ustawia sobie spersonalizowanego adresu URL – a jest taka możliwa. Losowy ciąg znaków w pasku adresu wygląda po prostu nieprofesjonalnie i obniża naszą wiarygodność. W dalszych opcjach konfiguracyjnych warto się też zająć szablonem strony i wyświetlanymi sekcjami. Opcji jest sporo, więc bez trudu znajdziemy coś dla siebie!