Rebranding firmy medycznej miał pomóc marce KCR w zostaniu liderem na rynku. The Story podjęło się tego zadania z genialnym skutkiem!
Spis treści
Rebranding firmy medycznej – logiczne zmiany na lepsze
Na wstępie należało zmienić architekturę marki. Nowa architekutra marki miała odzwierciedlać nową organizację. Jeśli zmienia się kultura danej organizacji, warto zmienić też jej architekutrę. Nowe idee dostarczania rozwiązań należy odpowiednio zaprezentować. Trzeba wyszczególnić Trial Execution czyli prowadzenie badań klinicznych, Consulting czyli doradztwo w zakresie planowania i prowadzenia badań klinicznych oraz Placement czyli outsoursing ekspertów i specjalistów. Każda z tych gałęzi działalności firmy powinna być odzwierciedlona w tym, jak marka wygląda i po to jest właśnie rebranding firmy medycznej.
Jak identyfikować submarki?
Rebranding firmy medycznej polegał również na tym, że należało zaprojektować spójny system, jak powinny wyglądać i prezentować się zdjęćia. System ten powinien wyróżniać jakoś markę, ale jednocześnie nie powinien być tylko logo umieszczonym w rogu. Do tego zdjęcia nie powinny być nachalnie reklamowe, tylko po prostu użyteczne. By zastosować te wszystkie zasady należało wykorzystać kolorystykę marki i efekt tzw. przenikania. Efekt przenikania niesie za sobą idee. Ideą marki KCR jest „We see human behind every number” i rebranding firmy medycznej miał to uwidocznić i sprawić, by było widoczne nie tylko na zdjęciach, ale również w całym layoucie strony. W ramach pracy nad kolorystyką i wyglądem strony zmienione zostały również ilustrację – zobacz jak!