
Elektroniczny obieg faktur – kluczowy krok do dobrej organizacji w firmie
Każda firma zmaga się z zarządzaniem obiegiem faktur oraz dokumentów. Jest to kluczowy i podstawowy proces, o który powinniśmy zadbać na początku. Pierwszym krokiem powinno być stopniowe wdrożenie elektronicznego obiegu faktur, który pozwoli na zautomatyzowanie obiegu dokumentów.
Jakie narzędzie do tego wybrać do elektronicznego obiegu faktur?
Aktualnie na rynku jest dostępnych wiele programów i oprogramowania, które nas wspomagają w procesach administracyjnych firmy. Niestety bardzo wiele z nich ma ograniczone funkcje, co do elektronicznego obiegu faktur. Rekomendujemy do skorzystania z naszego autorskiego oprogramowania firmy Archman. Jest to system NAVIGATOR, które jest bardzo zaawansowany w kwestii obsługi faktur kosztowych jak i sprzedażowych.
Zalety z korzystania z systemu NAVIGATOR
Można powiedzieć, że obieg faktur to chleb powszedni dla każdego przedsiębiorstwa. Proces jest zawsze taki sam, pracownik przyjmuje fakturę, uzupełnia dane, następnie faktura idzie do zatwierdzenia i jest wysyłana. Elektroniczny obieg faktur niewiele zmienia w tej kwestii, te same osoby mogą wykonywać te same czynności tylko na elektronicznych formach tego dokumentu. Dzięki wdrożeniu tego usprawnienia prostota obsługi się nie zmienia, jednakże proces jest dużo bardziej zautomatyzowany. Wszystko trafia do systemu, który usprawnia pracę działu administracji i pozwala zaoszczędzić cenny czas.